Tonight I´m (fucking you)

God morgon! Idag är det måndag igen, tiden går fort tycker jag. Ännu en stressig vecka med skolan. Men allt i livet kan ju inte vara bra, eller?! Måste verkligen råplugga i skolan idag, så det blir att vara flitig. Skall nog ta med huvudvärkspiller ifall jag får huvudvärk, för jag fick det förra veckan ju! Det var verkligen inte roligt måste jag bara säga. Hatar det! Men nu har jag inte det som tur är! Igår kollade jag på Wallander, men under nyheterna så somnade jag såklart, så jag gick och lade mig då efter en dags pluggande med religion..Drygt!!
Sedan träffade vi syrran en liten kort stund igår, så det var ju roligt! Nu kallar duschen och sedan frukosten!
Ha en superbra måndag!:) Skall försöka ha det med;) Loovee ya!!! Kramar alla! =) Skriver mer ikväll då jag är hemma igen! Slutar tre idag... (tror jag)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0