Studying, what else?!;)

Tumblr_linag0wrkz1qczy1no1_1280_large

Pluggar vad annars?! Skolan har gått ganska bra idag. Stannade kvar till kvart i tre, innan jag hämtade lillebror. Hade festkommitté efter skolan, för att diskutera bland annat lärarmiddagen.
Vad vi diskuterat där, säger jag såklart inte till er, haha! Har pluggat väldigt mycket no och teknik i eftermiddags och ända fram till nu! Är väldigt trött, men så är det då man är flitig, eller?

Snart är jag klar med texten till vårt uppdrag då vi skall skriva om vårt hus. Det är mycket att skriva, men det är ganska roligt nu då man kommit långt med det. Imorgon börjar jag med ritningen, hoppas att jag hinner klart! Det skall vara inlämnat på fredag, men så är livet ibland ju…Haha!
Men annars så har jag bara haft lektioner idag, knappt hunnit arbeta med eget arbete i skolan!:( That Sucks!!
Ska läsa igenom matten lite, eftersom det blir att göra prov imorgon! Skriver mer imorgon!:) Hoppas ni mår bra! Take care!=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0