Strax Cougar Town!!!;)

Kom hem från teatern för en liten stund sedan. Har pluggat lite, men nu är jag väldigt trött efter de nationella proven idag.
Sitter och chattar lite med Lina nu angående fredag, sedan så gör jag inte så mycket! Snart blir det till att kolla på Cougar Town som börjar klockan 22.00. Det får ni bara inte missa!:) Ett av ALLA mina favoritprogram, haha! Så det är bara en i mängden.

Imorgon blir det att jobba religion och svenska tror jag, även lite tyska med studiegruppen som jag är med i och öva inför det muntliga nationella provet nästa vecka! Vet ungefär vilken grupp jag är med i! Ganska nöjd! Har ni haft en bra dag idag då? Jag bara önskar att veckan skall ta slut, och att allting är klart till skolan! Hahaha! Har så sjukt mycket att göra! Men, så är livet ibland! Jag är faktiskt sugen på att fika någonstans på ett riktigt mysigt café! Någon som känner likadant?! Skriver mer imorgon! Loove ya!=)

Tumblr_ldqktvr7ps1qzngh6o1_500_large

Who doesn´t love that show?? :D


Kommentarer
Postat av: Henric

Cougartown är bara så bra men jag tycker nog om In the middle som går direkt efter ännu mer!! Riktig serienörd är jag ;) Bra blogg du har.

2011-03-09 @ 00:33:57
URL: http://ych.blogg.se/
Postat av: idah

Hej! Skulle bli superglad om du kunde rösta på mig som veckans blogg på http://www.lilija.com/finalisterna-i-veckans-blogg-v-10/#respond :)



Annars, ursäkta om jag störde!

2011-03-11 @ 22:32:19
URL: http://aydah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0