Solen skiner... - Använde min Vårjacka idag!!

Tjenare! Lördag idag då! Har varit i stan och handlat lite saker, alltså presenter till min kusin som fyllt fyra år! Grattis i efterskott lilla Hugo. Lilla och lilla, han är ju en stor kille nu!=) Det blev några påsar presenter, men det var mormors presenter också eftersom hon skulle iväg på annat så tog jag hand om dem sålänge.
Träffade även kusinen i stan, och som tur är såg han inte att jag handlat present! Haha!
Fick nästan panik, då jag såg honom och expediten frågade om hon skulle gömma presenten, men jag sade att det var okey eftersom han inte var i affären utan på torget utanför! Men det var kul att träffa honom och morbror!:)


Sedan har man städat och sådant, så det var ju roligt att få det överstökat. Måste plugga i helgen, tur och skönt att man är ledig på måndag. Igår tog man det lugnt, efter att jag kommit hem från bion.
Vill gå på bio snart igen! Någon bra film som kommer?! Haha!
Använde min vårjacka, en svart kort skinnjacka som jag köpte på Entre i Malmö för några veckor sedan.
Den är riktigt snygg och jag älskar bara den måste jag säga! Haha! Skönt med lite sol idag ju, snart kommer våren! Hoppas det i alla fall!
Skriver mer senare, eller imorgon! Ha en Härlig Lördag i SOLSKENET!:)

1262235637_5_qk86_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0