Short update... :D

Det har inte hänt så mycket idag. Bara tagit det lugnt. Det blir att kolla Solsidan sedan ikväll klockan 20.00 på tv4, och någon film efter det, om jag inte sover då! Haha! Brukar sova under filmer nu förtiden.. Det är inte så bra tycker jag! Har pluggat lite innan idag, och ätit god glass. Det blir att äta mer av den! Smak av mjölkchoklad och päron! Bara älskar det! Solen sken innan, men har inte varit ute så mycket, typ bara högst i en kvart eller nått.
Det är verkligen inte bra! Haha! Uppdaterar mer då det händer någonting mer spännande!;)

Tumblr_leykot1wc61qc3d2ho1_500_large_138013027_large

Diggar denna bilden från Weheartit!=) Kolla gärna in min kompis nya videor som hon lagt upp på sin blogg.
Hon skapade en ny sida på videofyme, och nu så har hon lagt upp två videor! Såg dem precis! Kolla gärna in dem!=) Lite gratispublicitet åt henne!
http://pinkliina.blogg.se/


Kommentarer
Postat av: Lina

Hahaha tack =)

Men jag måste tydligen få ett fullständigt konto så att jag kan få tjäna pengar. Så jag får det inom en vecka.

2011-03-20 @ 22:55:08
URL: http://pinkliina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0