Premiären av Hur många lingon finns det i världen:-)

HeyHey på er! Talet som jag höll idag, gick ganska bra tycker jag själv. Jag fick en såkallad ”blackout” i några sekunder, men hämtade snabbt upp mig i talet. Läste alla kommentarer som lyssnarna hade skrivit, och jag måste bara säga att jag blev väldigt glad för vad de skrev. Tycker att de var duktiga som satt tysta och lyssnade. Då slappnar man av mer tycker jag. Sedan använde jag lite av den rollen som jag brukar ha då jag är skådespelare på teatern och låtsas alltså att det bara är en publik och inte mina kompisar.  
Jag gjorde i alla fall mitt bästa som är bland det viktigaste tycker jag. Hoppas bara att jag får ett bra betyg, så nu är jag mer spänd! Haha!

Kom hem för en stund sedan efter Sverigepremiären ”Hur många lingon finns det i världen”. Det var en bra film, för att vara svensk då. Jag var där med min kompis Lina, och vi hade roligt. Nu sitter jag hemma och äter godis som blev över från filmen, och lyssnar på musik på Spotify. Är inte livet härligt ibland? Yeah! Men ni får ha en superbra kväll så kanske jag skriver mer senare!;) Kramar!=)



En film som jag rekomenderar att se, fast att man inte gillar svenska filmer... De har talang!:)



Många av detta gänget bakom Elvis i Glada Hudik är med i filmen!:) Några stycken, och de var riktigt duktiga. Om ni har sett programmet på tv:n, så tror jag att ni känner igen dem!
Bara ett litet filmtips på en fredagskväll, efter premiären!


Kommentarer
Postat av: Giulia

http://www.tradera.com/PH-Photosmart-R742--auktion_302310_129395465

2011-03-19 @ 14:45:51
Postat av: Anonym

Den filmen vill jag med se!

2011-03-19 @ 19:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0