Pokerface - Snart teatern!=)

Tjenare alla som läser!! Hade nationella proven idag i tyskan, och det gick ganska bra tyckte jag! Haha, för en gångs skull så tyckte jag att uppsatsen var bland det roligaste och det enklaste! Med hjälp av Loka vatten och ett digestivechoklad så skrev man i hög hastighet! Fick också reda på idag att jag inte skall hålla tal på fredag i engelskan utan nästa fredag, så det blev flyttat! Wiihoo! Känns bättre så att man hinner öva mer då!


Nu har jag pluggat lite religion, men tagit det ganska lugnt eftersom jag är trött efter de tre proven idag.
Nu skriver man och tänker på svenska igen! Haha!:) Snart skall jag gå till teatern och ställa mig på scenen.
Blir nog till att plugga under pauserna, men vi får se om jag orkar! Skriver mer ikväll då jag kommer hem!;)
XoXo // David - Fortsätt läs och kommentera!;)

Tumblr_lh733eyyuk1qfkay6o1_500_large

Naaw, så söt!! Vill också ha en katt som läser mina läxor!:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0