Pluggat, pluggat och pluggat...:-)

Tja alla! Idag har jag gått i skolan som man brukar göra på en måndag. Har pluggat väldigt mycket och är redan trött! Har precis suttit och skrivit klart om Hinduismen och protokollet till elevrådet som skall ges ut imorgon! Det är mitt jobb att skriva det som sekreterare!
Det är faktiskt roligt, fast ändå lite jobbigt då och då. Imorgon är det tyska nationella prov!

Sitter och övar lite på läsförståelse i tyska just nu eftersom det är bland annat det som vi har imorgon. Sedan har vi även hörförståelse och att skriva en uppsats på tyska! Hoppas att jag klarar det! Blir nog att ta med någon dricka då man skriver uppsatsen och det tror jag! Men ni får ha det bra så länge eftersom jag måste ta och studera vidare!;) Har ni också nationella i ert språkval imorgon??!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0