Nu har veckan gått...;)

Godkväll mina kära läsare! Kommer med en kort uppdatering nu ikväll! Nu är jag äntligen 16år!
Dagen har varit väldigt lugn, så det är skönt. Har inte orkat plugga på min födelsedag fast att jag behövt göra det, men vadfan!
Ska göra det imorgon i skolan ändå, då jag skall redovisa kom jag på! Behöver nog öva lite inför det!
Ska ju redovisa på själva lektionen. Lite nervös, men det går säkert bra!!!
Idag tog man en cykelrunda för att få lite friskt luft, och för att öka på sin kondition!
Det lät väl bra då man sa sådär? Haha!
Sedan har jag ätit god mat och goda bakelser! Nu är jag väldigt trött, så det blir väl att gå och lägga sig snart eftersom det är skola imorgon, och jag skall upp tidigt! Men jag hoppas att ni haft en trevlig dag!
Kan bara säga att jag är väldigt nöjd med min födelsedag!
Vi ska fira mig mer på tisdag då vi skall ut och äta!:) Take Care! Massor av Kramar till er alla!
Ännu en vecka har gått, och en ny startar… Bra eller dåligt??!

Tumblr_liqdqptc7z1qch9dho1_500_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0