Melodifestivalen Finalen ikväll!!=)

Godkväll läsare! Dagen har varit bra. Det har ätits mycket goda saker som glass och kakor då kusinen och morbror var på besök, men sedan även middag. Godiset står framme på bordet just nu och man väntar på finalen på Melodifestivalen! Man kan ju undra hur nervösa artisterna är nu, och inte minst Sveriges befolkning som undrar vem som kommer att vinna! Själv skall jag rösta ikväll, på den jag tror, och jag tror att jag vet vilken som kan vinna! Hoppas det i alla fall. Det är i alla fall svårt ikväll, eftersom det är många bra låtar!
Shit Sverige! Sänd rätt bidrag till Tyskland! Skriver mer imorgon! Och då skriver jag även vad jag tycker om den som vann... Men ni får ha det så bra sålänge, så skall jag gå in och förbereda kvällen!=) KrAmAr ;)

Dagens fråga: Skall ni också titta på finalen av Melodifestivalen? Och vem tycker ni borde vinna?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0