Jessica vann Let´s Dance 2011

Jag orkade inte skriva mer igår, så jag gör det nu istället! Det var Jessica som vann Let´s Dance 2011 och som fick ta hem skon.
Många av personerna som medverkar i Digilooturnen hejade på henne, enligt vad jag såg både på en blogg och på facebook! Grattis till henne! Nu är hon väl inte bara sångerska utan dansare också?!
Tyckte ni det var rätt person som vann då? Det var ju väldigt jämt... Hörde det, fast jag inte såg programmet!
Kollade bara på vem som vann, då svenska folket hade röstat!
Men jag tycker att alla dansare som varit med har varit väldigt duktiga! Hade ju inte kunnat göra det bättre själv, om man nu skall vara ärlig!;)



PS; Skapade en ny kategori som heter tv-program/tv-serie! Hoppas att ni gillar den! Om ni har tips eller om ni vill att jag skall skriva eller titta på någonting speciellt så bara kommentera det!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0