I fotostudion

Hey alla!=) Hoppas att ni är flitiga och duktiga på att läsa bloggen! Hann inte blogga igår som Lina sade, så jag bad henne att skriva ett inlägg till mig! Så ett tack till henne!:) Idag lämnade jag in min uppsats om religionen till kursen som vi läst, på exakt 31 sidor då vi räknade dem igen! Är det mycket?? Alla säger det!!
Men nu sitter jag vid Linas dator i fotostudion på Mediegymnasiet i Västra hamnen! Äter popcorn och lite choklad.
Har redan tagit vissa bilder, men det blir att ta några till, eller många till! Haha! Lägger antagligen upp en outfit sedan! Haha! Sedan skall jag till Linas syster som bor i Malmö med Lina och vi skall då fika. Skriver mer ikväll!
Loove ya!:) Ha en jättebra fredag! För det skall jag fortsätta ha! ;)
www.weheartit.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0