Hemstudiedag - Frukost på Espresso House;)

Hey! Det har varit lite dålig uppdatering idag. Har varit ledig från skolan, eftersom vi haft hemstudiedag.
Det menas med att man skall plugga hemma. Jag har faktiskt pluggat lite svenska och lite no… Men tyckte att det räckte! Får panik nu, eftersom jag fick reda på att vi skall labba imorgon i skolan. Förra veckan så skrev vi en labbplanering och imorgon skall vi genomföra den, i fall man skrivit en bra planering alltså, annars så får man en planering som redan är färdig! Undrar vad jag kommer få…?! Haha!

Annars så har jag bara tagit det lugnt. Det blev en liten sen frukost på Espresso House innan idag med syrran. Det var väldigt roligt!
Snart blir det att kolla på tv och så, tror jag! Sitter och lyssnar på underbar musik på Spotify, och jag längtar verkligen inte till skolan imorgon. Hatar labborationer och allt som har med no att göra! Gillar inte matte heller. Vem gör det egentligen?! Om man nu skall vara på det viset. Nu skall jag snart stänga ner datorn, så jag skriver mer imorgon!=) Ha det jättebra!;)

Tumblr_liex4wwtre1qgnj38o1_500_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0