Godmorgon!:) Frukosten kallar!:-)

God morgon bloggen och läsarna!:) Nu har jag bestämt mig att jag skall bli bättre med bloggandet, ja, jag lovar det! Idag mår jag mycket bättre än vad jag gjorde igår. Ingen huvudvärk idag som tur är. Då hade jag inte ens gått till skolan såklart, men nu skall jag till skolan till alla efterlängtade vänner. Känns som om man inte träffat dem på länge, men träffade dem igår ju! Haha! Men gick ju hem en timme tidigare… Måste verkligen plugga jätte mycket idag, och sedan så måste jag städa då jag kommer hem. Blir väl att titta på en film ikväll och kanske lite på Let´s Dance om jag nu orkar det. Ni får ha det så bra så länge så hörs vi senare ikväll!;)
Skriver mer då! Nu kallar frukosten! Missa nu inte frågestunden som är nedan!
Fortsätt gärna läs och kommentera! Xxxxxxx

Tumblr_lhieiqpzaz1qgvm4oo1_500_large

Var är du våren och sommaren?? :) Göm dig inte utan kom fram nu!


Kommentarer
Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Hej! :)

Jag har just nu sex stycken tävlingar på min blogg. Var gärna med och tävla om du har lust! :) I de flesta räcker det med bara en kommentar! :)



http://adaras.se/2011/march/tips-gunry-body-scrub-pagaende-tavlingar.html#comment



Om du inte vill ha reklam ber jag om ursäkt!

Ha en fin fredag!

Kram <3

2011-03-04 @ 16:05:46
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0