Fredag och äntligen helg!:) Chokladpuddingen finns i kylen!

Hey! Hur mår ni? Hoppas att ni mår bra! Det gör i alla fall jag, just nu om man säger så! Men hoppas såklart att jag mår bra hela helgen, så att jag inte blir sjuk eller någonting. Nu blir det att titta på The Simpsons, och jag vet inte vad jag skall titta på senare ikväll! Något bra program på tv:n?!:) Det blir inte att gå på KRÄM och festa, för det orkar jag inte eftersom jag har haft mycket i skolan. Jag nöjer mig med att vara hemma med tv:n och datorn! Haha! Pluggade ganska bra idag, och i helgen blir det till att plugga ännu mer.
Men nu skall jag slappna av och relaxa eftersom det är fredag och äntligen helg!

Imorgon kommer världens sötaste kusin som snart fyller fyra år upp till mormor, så det blir att gå dit och busa lite med honom tror jag! Så kul! Min kompis ringde innan som går på Mediegymnasiet i Malmö, så det blir att åka in dit nästa fredag och vara i deras fotostudio och fotograferas till hennes projekt! Vara modell alltså, vad roligt också får jag se hur deras skola ser ut. Vad jag längtar!;) Haha!
Men innan det kommer en vecka som jag sent skall glömma, med alla tusen saker att göra till skolan, och kurser som skall vara inlämnade o.s.v.  Idag var jag även och intervjuade en person till mitt religionarbete, vilket gick väldigt bra! Städade även då jag kom hem, så jag känner mig nöjd med dagens insatser. Sedan blev det hamburgare och klyftpotatis så vi blev av med resterna sedan igår! =)



Har precis gjort chokladpudding, som står och stelnar i kylen nu! Blir väl att äta den någon gång ikväll, med mjölk till eftersom jag glömt att handla grädde! Skriver mer senare! Glöm inte frågestunden bara! Loove ya!
Skall ni göra denna fredagskväll då?! ;)


Kommentarer
Postat av: Eirikmarlen

I like your website alot...its lots of fun...

2011-08-03 @ 14:55:50
URL: http://eirikmarlen.blognd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0