Eric Saade vann igår i finalen...!!

Hejhej! Lite längesedan nu! Hmm, sedan igår var det faktiskt! Kollade på Melodifestivalen på finalen och Eric Saade vann! Jag vet inte vad jag skall säga om honom, men jag tyckte ändå att han förtjänade att vinna på ett sätt… Hoppas att övriga Europa gillar honom och inte bara svenskarna och den internationella juryn som var igår. Ringde faktiskt och röstade fast inte på honom, så sorry Eric! Men jag trodde lite på Swingfly och gav dem en röst! Ska ni egentligen se Eurovision Song Contest 2011?

Idag har man tagit det ganska lugnt. Tagit ett varmt skönt bad, läst lite och kollat på tv:n! Sitter just nu vid datorn, så det blir väl att kolla lite filmer snart, eller någon film rättare sagt! Det går ju olika bra filmer nu på tv:n och tyvärr har jag redan sett dem! Haha. Såg på Solsidan innan och fick reda på att min kompis moster var med i den och spelades Annas mamma. Fan vad coolt egentligen!
Men nu blir det att kolla vidare på tv:n och chatta klart på datorn! Ha det jättebra alla!=) Imorgon är det nationella prov muntligt i tyska.. Så nervös egentligen! Men det går säkert bra, få vi i alla fall hoppas! Kramar på er!;) Det var en kort uppdatering idag!


Kommentarer
Postat av: Niklasmaria

Great site, keep up the good work!

2011-09-21 @ 12:29:17
URL: http://niklasmaria.blog-howto.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0