En ny månad!! O om 26dagar fyller jag år!:)

Tjenare alla! Mycket svårare att blogga mycket nu då man går i skolan på dagarna, eller tycker inte ni det?
Ni har kanske också det svårt för att läsa alla bloggar som ni annars brukar läsa dagligen! För det problemet har jag! Jag hinner inte läsa alla bloggar, så jag väljer de som jag läser mest! Brukar läsa mina vänners underbara bloggar efter niotiden på kvällen, eftersom det är då som jag har tid att göra det! Tänk att det är den första mars idag. Då är det bara 26 dagar kvar då denna dagen är slut tills jag fyller år!
Jag fyller 16 år den 27 mars! Längtar redan dit och jag hoppas att ni kommer ihåg det så att ni kan gratta mig då!;) Annars blir jag kanske lite ledsen, men vem vet?! Skall skriva ner en lista vad jag vill ha och vad familjen skulle kunna servera mig till frukost den dagen, då det är en vilodag, alltså en söndag.
Hoppas bara att de gör det också! Hade varit fint med lite lyx på sin födelsedag!
Tänk bara vad tiden går, åtta år sedan mamma dog och jag fyller 16 år snart och skall börja gymnasiet! Helt fantastiskt och om jag skall vara helt ärlig så längtar jag tills gymnasietiden! Gör inte ni det? Fast det är jobbigt och tråkigt ibland med skolan…


Idag gjorde jag matteprovet i skolan, vilket inte gick särskilt bra enligt min egen åsikt, men det blir nog att göra omprov någon annan dag! Men först måste jag såklart veta mitt resultat som jag fick på det. Jag gjorde i alla fall ett försök på provet, så lite stolt är jag ändå över mig själv måste jag nog säga! Har pluggat lite religion nu och ätit makaroner som jag lagade för en stund sedan. Nu väntar väl diskandet och sedan bär det av till teatern då man skall repa på en föreställning/show som kommer att visas upp någon gång i höst…
Och jag kan inte ens sångerna än! Help me! Haha! Skriver mer då jag kommer hem såklart!:)
Puss och Kram allesammans!! Så hörs vi senare! Missa i alla fall inte Cougar Town ikväll!!=)

Tumblr_lcnnhh8t2u1qeep6qo1_500_large


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, Jules med vinglaset som vanligt?! Jag ska också se Cougar Town! Spelar du egentligen teater? XD

2011-03-01 @ 17:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0