Wallander

Sitter just nu och kollar på Wallander – bröderna! Har sett den innan, men det är alltid roligt att se den igen, eftersom Johanna Sällström är med i den! Mitt inlägg som jag höll på mig publicerades för några minuter sedan, ett snabbt och ett enkelt inlägg.
Orkade inte skriva så mycket, och hittade inte alla mina fina bilder, haha! Jag lovade ju en läsare ett inlägg om vad jag gillar att göra i Malmö och vad man skall besöka, haha! Tycker att det är roligt att skriva om någonting sådant. Har pluggat väldigt mycket de sista veckorna, så var redo att ge er min del av storstaden!
Det lät väl bra eller? Haha! Nu skall jag fortsätta kolla på film och kolla runt på datorn.
Har precis kollat lite bloggar, men alla har ju inte uppdaterat vadfan! Störigt! Dagens i-lands problem, haha!
Skriver mer senare, så ni vill ha det så bra så länge! Have fun! =)

Tumblr_lm8b5otuvp1qch9dho1_500_large

Gud vad denna här hade suttit gott nu! Eller vad tycker ni? :)


Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

Hej söt blogg ! :D ska vi följa varandra på bloglovin?<3

2011-06-03 @ 22:48:14
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/
Postat av: tezz

ååh...ögonorgasm:)

2011-06-04 @ 05:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0