Regnet öser ner, tråkigt väder = bad day?!

63610845_12842347_large

Tjenare alla! Gud vilket tråkigt väder vi har, och jag har själv tråkigt haha! Och nu har det givetvis börjat regna också!
Drack god varm choklad med grädde till frukost i morse, men lite lyx får man väl ändå ha en lördag?
Jag ska fira en person lite senare och om en stund skall jag äta. Sedan har jag varit i stan och handlat present och så.
Har kommit på ett sommarprojekt som jag skall göra, eller hålla på med i alla fall! Hoppas att ni har det bra i alla fall! Hoppas på sol nu i veckan! En dag med tråkigt väder skadar väl ingen? Kanske tid att man sätter sig med sin bok och läser lite då!
Skriver mer senare! Fortsätt gärna läs och kommentera, så lovar jag er mer uppdatering och roligare inlägg snart!!
Puss o Kram på er alla! :) Loove! / David


Kommentarer
Postat av: Melvinhedvig

i love this page keep it up.

2011-10-24 @ 12:09:02
URL: http://melvinhedvig.blogmentions.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0