Outfit till lärarmiddagen är fixad - thanks to mormor;)

Efter att man hade städat och varit duktig, så blev det att gå till stan en runda med kära mormor. Köpte en sorts kavaj/blazer som jag tänkte ha på lärarmiddagen nästa vecka! Skitsnygg, i alla fall tycker jag det, haha!
Hoppas att ni också gör det, fast ni får inte se den förrän på fredagen då jag lägger upp min outfit!
Sedan så var jag och hälsade på gammelmormor och min gammelmorfar.
Cyklade sedan ner och handlade med mormor och har precis kommit in från balkongen då jag satt och läste boken som jag håller på med och åt marabou cookies med mjölk! Gott! Nu skall jag kolla lite vidare på Så ska det låta och sedan blir det Wallander ikväll!
Fortfarande skönt väder, fast det är svalare! Ha det superbra! Skriver mer senare:)  Puss på er!!



Gårdagens outfit=) Vad tycker ni om den? Lina som är en stolt fotograf haha*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0