Nu är lärarmiddagen och praktiken över!

Tjenare alla! Hoppas att ni haft en bra dag! Min har varit ganska stressig och tidsplanerad till max kan man nästan säga, haha! Var och hade möte i skolan, klippte mig, vilket blev skitsnyggt ifall ni frågar mig!
Sedan åt jag och hämtade massor av saker. Åkte sedan in till Malmö där jag satt i praktiken på en liten konferens och sedan tog jag direkt bussen till en park där jag skulle se på utsläppet. Min kompis syster Anna tog ju studenten idag så det var väldigt fint och massa galande att de hade tagit studenten! Haha!

Jag hann till lärarmiddagen i min fina outfit och hade väldigt trevligt. Orkar inte berätta så mycket mer just nu faktiskt, för jag måste nog sova efter denna dag tror jag. Fick i alla fall ett brev av min engelska lärare, gulligt skrivit av henne! Skriver om detta imorgon så ni får läsa! Sedan då våra lärare i årskurs nio höll tal så pratade de om mig, att man såg mig på skolan och att jag skulle bli något stort i London vilket de hade rimmat superbra! Musiken drog igång och festen började, haha! Gick efter en stund med några kompisar, eftersom jag var lite trött. Skriver mer imorgon och bilder kommer senare! Puss på er! God natt:) Fortsätt gärna läs och kommentera!

Tumblr_ljr2k3c0bt1qcrsn7o1_400_large

Tumblr_lluo8zvbts1qiyg3so1_500_large

Bilderna säger nästan allt, fast ingen alkohol! Haha:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0