Mitt Malmö!

Jag älskar att gå på Gustav Adolfs Torg och på Stortorget i Malmö! Triangeln brukar jag alltid gå igenom, men jag handlar aldrig där.
Om jag skall shoppa så blir det varuhuset Entré eller Gågatan för min del! Jag älskar även Lilla Torg där det är fullt med folk som sitter och äter och dricker både på dagarna och på kvällarna under våren och sommaren. Brukar fika på Espresso House då jag är i Malmö och sedan på Café Mäster Hans!
Ifall man vill känna storstadspulsen slå så går man in och tar en latte eller någonting liknande på Espresso House, då det finns gott om dem i stan! Waynes Coffee är också någonting som jag gillar, så den kommer på tredje plats.

En promenad i Kungsparken, Slottsparken, Pildammarna eller nere i Västra hamnen är alltid härligt då det är varmt och skönt! Glöm inte att ta med kameran då!
Haha! Möllevångstorget gillar vi också! Brukar sitta och sola vid kanalen där det är super fint att sitta och kolla på utsikten över själva kanalen och på alla folk som kommer och går. Det var mina topp tips som jag brukar göra då jag är i Malmö!
Vad är era? Ifall ni varit där alltså, haha! Man vet ju aldrig! Hoppas att du blev nöjd nu! Ha det bra alla!  



Bild från Kungsparken! Bland mina första topplistor, haha! Älskar deeen!!



Bild från google. Turning Torso i Västra Hamnen! Fint där! Malmös symbol;)


Kommentarer
Postat av: Chriis

Sv: allt bra? :)

2011-06-03 @ 21:30:05
URL: http://chriisgiirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0