Lärarmiddagen ikväll - Tagga ;)

God morgon! Passar på att uppdatera massor nu då jag har tid och fortfarande är halvvaken! Vill sova nu, men det får jag tydligen inte, haha! Idag skall jag först ha möte i skolan då vi skall kolla allt det sista inför lärarmiddagen ikväll! Jag vet redan vad jag skall ha på mig och kläderna kommer jag att byta om inne i Malmö innan studenten och lärarmiddagen! Jag skall gå på min kompis Linas syster Annas utsläpp på Bladins, så då kanske ni ser mig? Haha! Det kommer bli väldigt roligt. Har fixat en jättefin sommarbukett som jag tänkte hänga runt hennes hals och sedan ett fint kort där jag skriver någonting till henne! Hoppas att hon blir väldigt glad för det eftersom jag inte är så nära kompis med just henne, eller vad man nu skall säga.
Har privatchaufför idag vilket är min mormor så det är ju alltid bra!

Lärarmiddagen ikväll! Taggar denna dagen och mellan allt detta har jag samtidigt konferensmöte på praktiken! Full rulle som vanligt David!! Skriver mer senare ikväll eller imorgon! Ha det superbra alla! Kramar och fortsätt gärna läsa och kommentera så gör ni mig väldigt glad!=)



Blev så frestad av detta! Någon som vill äta dessa med mig i sommar? ;) Hehe^^


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha det så roligt! KRAM!

2011-06-10 @ 09:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0