Lagar mat!

Kollade precis på klockan och såg att den snart var sex. Gud vad tiden har gått fort, haha! Har varit i stan och handlat, och sedan blev det fika med familjen, då jag åt god våffla med grädde och sylt! Mycket gott!
Nu sitter jag och väntar tills maten skall bli klar.
Jag och syrran har varit duktiga och lagat mat, lasagnette blir det! Gott ifall ni inte redan smakat det?!
Skriver mer senare också! Britney och Lady Gaga spelas högt i hela köket! Hoppas inte grannarna hör det, haha!
Fortsätt gärna läs och kommentera! Loove ya!:)

Eiffel,tower,paris,torre,eiffel,night,arquitectura,noche-a34e2e9811f32c8ab449c598bc27a4e9_h_large

Jag vill Paris! Någon som vill med mig dit någon gång? Haha!:)


Kommentarer
Postat av: Freja Lindsjö

Bjuder du på resan? (a) Isåfall hänger jag med :D

2011-06-26 @ 15:01:44
URL: http://misslimelake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0