Hur skall det gå med våra bloggare?!!

Måste bara fråga er om ni läser Gaybloggaren Amirs blogg? Jag har gjort det några gånger, för att han är väldigt rolig. Han skulle ta med sig en livboj från Helsingborgs hamn, men polisen kom. Han släpptes men hans kompis Rosanna blev gripen, enligt vad jag förstod.
Det gick tydligen inte att muta polisen med att suga hans kuk enligt dem, vilket Rosanna ville, och om ni frågar mig så tror jag även att Amir skulle kunna tänka sig det, haha! Ni måste kolla inlägget ifall ni inte läst det…
Hur skall det gå med våra bloggare? Är de dumma till max eller vad? Men jag menar alltså inte något dumt nu, utan detta är bara några personliga åsikter som jag har! I övrigt fall så tycker jag Amir är ganska ball!
Skriv gärna vad ni tycker! Hehe. Ett litet inlägg som jag precis bestämde mig för att publicera:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0