Har ni varit på Glaciären i Karlskrona? Godaste glassen!

Till helgen så tänkte jag skriva om lite sommartips som jag tänkte tipsa er nu då det är sommar!
Men först tänkte jag tipsa om lite glass! Man äter såklart glass under sommaren. Ifall det är riktigt varmt så brukar jag äta isglass vilket är väldigt gott! Ett gott glasställe som finns är Glaciären i Karlskrona! Jag bara älskar deras glass! Jag brukar ta en kula (vilket är tre små kulor), så att det blir en stor kula istället, och sedan toppar jag den med mjukglass! Man ser även på då de bakar sina våfflor!
Gud vad gott deras glass är! Hoppas att jag skall dit någon gång igen, haha!:) Har ni något ställe som ni tipsar om?



Sådan lång kö brukar det vara för att köpa en glass i Karlskrona, som endast har öppet på sommaren!
Tog den lilla bilden från goolge. Men sedan så får man ju den goda glassen så då är nog det värt att stå i kö lite!
Det är inte så dyrt heller!=)


Kommentarer
Postat av: 已知 Mohammedi Al-debis™

nU ÄR DAAGENS BLOGG AVLUTAD. FÖRLÅT FÖR DET DRÖJDE SÅ LÄNGE, MEN BÄTTRE ÄN INGET!

Kolla om du vann eller inte.

Om du inte vann så kommer det en ny chans idag!



Ha en bra dag!

2011-06-26 @ 22:14:09
URL: http://mohammedialdebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0