Gossip Girl ikväll!

Snart skall jag äta, så jag ville bara påminna alla er att missa inte Gossip Girl ikväll! Det kommer på kanal5 klockan 19.00!  Missa inte det, hehe! Vem skulle göra det? Inte jag i alla fall!
Blairs drömmar ser ut att bli verklighet, men Serena kan förstöra allt. Charlie blir vän med Vanessa, men har hon en hemlig plan? Och klarar Nate av att dölja Chucks stora hemlighet för Raina? Det tog jag från tv.nu, så att ni vet! Även en bra sida att kolla om det är någonting bra på tv:n, haha! Skriver även om kvällens avsnitt senare ikväll! Kolla efter då!

Blake-lively-glamour_6-1_large

Sexy like HELL!!!:D Eller vad säger ni?


Kommentarer
Postat av: z i r r e s ♥

Nu är dagens blogg utsedd! Var det inte du som vann?

Eller vill du bli dagens blogg igen? Anmäl dig bara igen då!

DIREKTLÄNK TILL INLÄGGET:

http://zirres.blogg.se/2011/june/ny-omgang-av-dagens-blogg-vinnaren-av-dagen.html#comment

2011-06-05 @ 18:22:57
URL: http://zirres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0