Good Morning!

Good Morning! Hoppas att ni har det bra? Idag är det måndag som ni kanske vet, haha! Vaknade precis.
Brukar aldrig sova till nio, så det är väldigt skönt att jag gör det nu då jag har lov, fast det är kanske för att jag lägger mig väldigt sent. Idag skall jag städa och sedan tror jag att jag skall gå lite i stan. Vad ska ni själva göra då?
Det ser ut att bli tråkigt väder i alla fall tycker jag! Det vill inte jag ha!
Jag vill ju ha sol! Skriver mer senare! Kramar på er! Fortsätt gärna läs och kommentera så är ni supergulliga!

264518_2168823738123_1172589469_32635065_5751949_n_large

Haha. sjukt bra text och väldigt sant! Tagen från weheartit - det bästa fotostället på nätet, haha!;)
Skulle även vilja säga att jag hade väldigt tråkigt igår natt så jag gjorde en fanpage av bloggen för skojs skull, haha! Logga in och gilla min sida så är ni jätte söta! Snälla gör det, hehe! Puss!

http://www.facebook.com/update_security_info.php?wizard=1#!/pages/Piieceofmebloggse/174049605987575


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Nu är vinnarna av dagens blogg utsedda kolla in hit om det var just du som vann: http://dreamstrue.blogg.se/2011/june/mandag-dagens-blogg.html#comment



Om du inte vann får du gärna vara med i den nya utmanigen kram :-)

2011-06-20 @ 10:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0