Going to watch Upstairs Downstairs this evening!

Ikväll skall jag se Herrskap och tjänstefolk som kommer på tv4 klockan 21.00! Den tv-serien verkar bra.
Det är säsong sex, så det är lite synd att man inte sett alla de andra säsongerna, men skit i det, haha!
Nu tittar jag på detta ikväll i alla fall, för vad skall jag annars göra?!  Sir Hallam Holland och hans fru lady Agnes ärver Eaton Place och sätter i gång att renovera huset. Den tidigare hushållerskan Rose Buck får till sin stora glädje återvända till huset. Men ankomsten av en ovälkommen gäst påverkar både herrskap och tjänstefolk.
Skall ni också se det? =) Det är en brittisk tv-serie från 1971. De nyinspelade avsnitten sändes först år 2010.
Utspelar sig på 165 Eaton Place London, i min staad!! LONDON!:)


Kommentarer
Postat av: Frankie

Vad kul då ses vi där :p <3

2011-06-08 @ 19:43:02
URL: http://frankhagman.blogg.se/
Postat av: cornelia

tack dsm :)

2011-06-08 @ 21:04:35
URL: http://lisaacornelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0