Godmorgon! Skolavslutningen idag!=)

God morgon alla! Det blev aldrig en uppdatering igår kväll, eftersom jag var på teatern. Då jag kom dit dansade de för fullt inför showen i höst och jag fick då reda på att jag inte behövde träna den kvällen. Gick då med min kompis och satt i hennes trädgård och fikade och snackade skit, innan hennes andra kompis också kom som joinade oss. Haha! Sedan kom jag hem vid halv elva, då jag kollade på en gammal Wallanderfilm där Rolf Lassgård spelade Kurt Wallander. Sjukt bra! Idag är jag i alla fall ledig, så det hurrar jag verkligen för!
Ikväll skall vi träffas och ha skolavslutning, så jag måste göra mig i ordning i eftermiddag. På kvällen är det fest, så jag vet inte om jag skall dit eller inte. Det är då en fest för niorna på vår skola som slutar idag. Känns som jag inte har mer att skriva just nu, så ska komma på nått att skriva tills senare! Lovar det! Puss på er!
Fortsätt gärna läs och kommentera!:)

Tumblr_lmsmj9ktax1qhi1w0o1_500_large


Kommentarer
Postat av: Yasmine

Grattis och de var så lite så :)

2011-06-15 @ 15:05:30
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0