God frukost, Restaurangmiddag, Bakat och fikat = Härlig dag;)

Hejsan alla! Det blev inte så mycket uppdatering idag som jag lovade, men var inte hemma så mycket så det var ju inte så konstigt haha! Min lillebror slutade skolan idag, alltså gick han på sommarlov, så jag var på avslutningen med bland annat min syster. Sedan åkte jag och åt frukost med henne och några andra!
Det blev middag på stan på restaurangen då man åt en god planstek med fläskfilé!
Snacka om att det var gott, haha!=) Lite lyxigt såhär en fredag! Har kollat på studenterna som åker nästan fulla på flaken som körs på stadens gator av traktorer och lastbilar!
Längtar tills jag skall ta studenten, fast det är många år till dess, tre faktiskt!
Men längta det kan man ju alltid, haha! Bakade sedan en sockerkaka som jag lovade familjen, vilket serverades med vispgrädde och nyköpta jordgubbar. Visst låter det gott? Det var det också! Nu kollar jag på film!
Skriver mer senare! Ha det superbra! Puss!!

Tumblr_lmwkkqro2f1qdwcr5o1_500_large

Tumblr_lmxz2llz3e1qj9qkvo1_500_large

England style! Me like, haha!=)


Kommentarer
Postat av: Tommy

Planer för dagen?

2011-06-18 @ 10:42:33
URL: http://tommytott.blogg.se/
Postat av: Tommy

Sv: Ska jobba till kl 23

2011-06-18 @ 11:15:31
URL: http://tommytott.blogg.se/
Postat av: Anonym

SV: Kul att du är med i veckans blogg! :D

åh, jag vill åka till England någon gång haha :)

2011-06-18 @ 12:02:26
URL: http://mallemusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0