Gissa rätt så ger jag er en länkning?!

Godkväll alla! Har ätit massa goda jordgubbar med vaniljglass vilket var supergott! Sedan har jag läst igenom en massa bloggar och så! Har inte haft så mycket annat att göra faktiskt. Imorgon blir det att åka lite till stranden, fast inte för sol och bad tror jag!
Sedan ska jag iväg till min kompis Lina som skall fotografera mig inför spexet på måndag.
Ni får faktiskt ingen sneak peak?
Någon som kan gissa vem jag skall vara utklädd till? Och Lina, får inte gissa, då hon redan vet det! Ifall ni gissar rätt så ger jag er en länkning! Haha! Nu skall jag i alla fall kolla lite på film! Skriver mer senare!:) Puss!

Easy-a-lawnmower_large

från weheartit såklart!


Kommentarer
Postat av: andréa

sv; ja det var skitkul!

rätt roligt att jag var med på två frågor + i den här dikten lärarna gjort om när jag gömde mig i en dusch hahahah!



jepp låten är bra :) gillar du timbuktu?

2011-06-12 @ 16:39:51
URL: http://deija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0