Gästis! :)

Tjena! :)

 

Mitt namn är Lina och jag är vän till David och jag har skrivit några gånger förut här på hans blogg. Så ni minns säkert mig. Jag bloggar själv på bloggen PinkLiina, gå gärna in där och läs + kommentera, ni skulle göra mig en stor tjänst ;).

 

Annars så rullar livet på eller vad man brukar säga. Men David ligger nog och glassar på en stekhet strand och lever livet helt enkelt. Han kommer tillbaka på Lördag i nästa vecka och då kommer han nog berätta vart han har varit och tills dess är orten hemlig. Han vill helt enkelt ha de så, så ni får ha tålamod. Men han har de säkert skit bra där han är och jag är inte de minsta avundsjuk eller jo kanske lite. Hahaha jag skojade klart jag är avundsjuk på att han får vara i ett varmt land och steka i solen, speciellt i ett fint land och ja jag vet var han är och de vet inte ni. Hahaha. Men hans närmsta och några vänner vet vart han är. Så nu vet ni de.

 

Jag har hjälpt honom lite med att publicera tidsinställda inlägg, för jag såg att han hade gjort några stycken, men inte publicerat dem. Så nu i veckan kommer de att komma lite inlägg som han själv har gjort. Så håll utkik efter dem i veckan.

 

Nu så får jag tacka för mig och gå gärna in på min blogg och läsa mer där om du vill veta mer om mig eller bara ta del av de jag skriver. Kram på er så hörs vi kanske snart igen, kanske i veckan. Puss på er :*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0