Fredag morgon!

God morgon alla kära läsare! Hoppas att ni har det bra?! Igår var jag hemma och gjorde inte så mycket, städade faktiskt vilket var bra så här blev lite renare, haha! Sedan var jag på en konsert på kvällen. Det blev att kolla lite på Jönssonligan på Mallorca men sedan var det inte så mycket som kvällen hade att erbjuda haha!
Sitter och tar det lugnt innan jag skall klä om och göra mig i ordning, då jag skall iväg på skolavslutning!
Jag har redan slutat ju, vilket är skönt, så nu är det de andras tur. Studenterna tar även studenten i staden idag, vilket kommer att synas och höras, haha! Känner ingen som skall ta studenten här, utan de jag känner har redan tagit den!
Ni får ha det så bra så länge så skriver jag mer senare! Lovar att uppdatera!:) Have Fun and Take Care!
Puss o Kram, haha! Fortsätt gärna läs och kommentera massor!!



Kolla in den ifall ni inte sett den, haha! ;) Vad tycker ni? Vi älskar Katy Perry, right??!


Kommentarer
Postat av: z i r r e s ♥

Okej, jo de är bara bra här med ;)

2011-06-17 @ 14:31:05
URL: http://zirres.blogg.se/
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej, ingenting typ, jag jobbar jättemycket nu så jag är lite trött :) Har du haft en bra vecka då? :)



Vänligen, Sannalitens.blogg.se, en blogg om mig och kläder

2011-06-17 @ 20:22:40
URL: http://sannalitens.blogg.se/
Postat av: Lotta Bolund

Hej! vad kul din blogg är. lär definitivt läsa dina inlägg igen. :p Ha en kul dag :)

2011-06-30 @ 09:25:58
URL: http://jade.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0