Filminspelning och fotografering hela dagen igår med skådisarna!

Igår var det filminspelning hela dagen nästan. Teatern skulle spela in en reklamfilm som sedan skall visas i tv4 i höst. Väldigt roligt att kolla på hur det fungerade. Nio tagningar blev det nog, för att vara säker på att det blev bra! Träffade även personer som ägde företag som filmar filmer och så, så det är alltid bra att knyta kontakter ifall man säger så eftersom jag vill bli skådespelare.

Sedan var det fotografering, då det togs pressbilder tror jag med två skådespelare och då var jag och tittade på. Sedan tog jag bussen till en skola i Malmö där jag skulle möta min mormor där hon jobbar, för att hon skulle köra hem mig. Vi hämtade studentbuketten och sedan bar det av till student i Räng Sand! Vi var hos min mammas kusin Gustav. Jätte roligt och supergod mat. Efterrätten måste jag bara fresta lite med, att det var chokladkaka med chokladpudding i mitten och grädde på toppen! Supergott! Vill också ha det på min student om tre år, haha! Hoppas att ni har det bra!:) Loove ya!



Weheartit uppgraderar sidan så jag lånade en bild av Lina på hennes facebook, och kommer låna flera tror jag! Hoppas det går bra? Haha!:) Vi ses senare förresten!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fyfan vad härligt med inspelningar! Inte alls avis nä.. :P

2011-06-10 @ 09:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0