En film som är sevärd - My Sister´s Keeper!

En film som jag sett är My Sister´s Keeper som på svenska heter Allt för min syster.
Jag tycker att filmen är väldigt sorlig.
Jag lever mig verkligen in i filmer som jag brukar titta på, men denna var bland de värsta som jag sett.
Många gråter till Titanic enligt vad jag hört, vilket jag också gjorde, men denna filmen är helt fantastisk!
Tänk er att detta händer på riktigt, eller i alla fall kan hända på riktigt vilket det säkert gör, med tanke på det samhälle vi lever i idag.
My Sister´s Keeper är en amerikansk drama film från 2009 som är regisserad av Nick Cassavetes.
Den är baserad på novellen med samma namn av Jodi Picoult. I rollerna finns de underbara Cameron Diaz, Abigail Breslin, Sofie Vassilieva och Alec Baldwin med flera! En film som ni borde se ifall ni inte har sett den innan!
Duka fram bordet med papper så att ni kan torka era tårar!:) Tänkte även bjuda på trailorn till filmen!
Den får såklart fem stjärnor av fem, av mig då!!


Kommentarer
Postat av: Tina

Hej, följa varandra via bloglovin? :)

2011-07-01 @ 15:59:54
URL: http://tinanj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0