Drama, Drama and Drama!

Hej alla! Nu är jag hemma från jobbet, eller från praktiken som man kanske borde säga. Började med konferens idag då de skulle bestämma uppkommande teaterföreställningar och sådant. Idag stod jag mycket på scenen och skådespelarna fick spela mycket mot och med mig idag. Det var väldigt roligt.
Mycket dramascener, men det gillar ju jag! Sedan åkte jag hem och jag verkar alltid ha lika tur med bussarna.
Det är precis som om de väntar på mig, för att då jag stigit på bussen kör de alltid iväg, haha! Nice om man säger så ju!

Sedan beställde jag studentbukett till Gustav som tar studenten imorgon! Jadå! Så roligt! Sedan åt jag lite och nu sitter jag och kollar runt på datorn. Skolan är äntligen slut eller arbetena som skall vara inlämnade är inlämnade, så har inget annat att oroa mig för omkring den delen vad jag vet i alla fall. Hoppas att ni haft en lika bra dag som jag! Imorgon blir det att kolla på filminspelning för deras nya föreställning som kommer i höst! Bara älskar deras skådespelare, många med Dawn syndrom! Reklamfilmen kommer att visas på tv senare under året, och fotona kommer att visas runt hela Malmö vad jag vet! Mer än så tänker jag dock inte avslöja.
Skriver mer senare:) Fortsätt gärna läs och kommentera! Lots of  Loooove:)

Beach-bff-bff-have-fun-friends-have-fun-summer-favim.com-48023_large

Bilden är tagen från weheartit!


Kommentarer
Postat av: Tommy

sv: Japp slut som artist.



Hoppas du får en rba kväll..

2011-06-08 @ 19:06:02
URL: http://tommytott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0