Det regnar och åskar och blixtrar och...

Tjenare alla! Har inte kunnat plugga då jag inte mått särskilt bra. Det blir att plugga massor imorgon, samtidigt som man har möte med festkommitén i skolan, haha! Fullt upp som vanligt David! Nu ösregnar det ute, och jag menar att det verkligen ösregnar ute. Det åskar och blixtrar nästan hela tiden, vilket gör det skönt att man är inomhus. Nu skall jag snart gå och lägga mig då jag är trött! Hoppas att ni har det bra! Regnar det hos er också eller? Måste bara säga att jag är väldigt glad att det var soligt hela dagen då man hade trevligt och att det började regna nu istället. Tänk bara om det hade regnat innan! Det hade ju inte varit särskilt trevligt, haha!
Skriver mer imorgon! Loove ya like I always say, but I do mean it!

Tumblr_lmdnq4zsv91qkpgpbo1_500_large

Det regnar alltid i London brukar man säga, fast det är faktiskt inte sant! Brukar vara sol då vi är där, och har regnat en av gångerna, haha! Eller så blir det fint väder då jag kommer dit, måste ju vara så eller?!
Men nu regnar det för fullt här där jag bor i Sverige.
Inte riktigt klokt, men skönt att man är inne som jag sade innan! Vad gillar ni mest att göra då det regnar?
Jag brukar sitta med en varm kopp choklad och läsa en bra bok! Väldigt mysigt faktiskt som ni borde testa medan dropparna faller ner hela tiden, men i övriga fall så gillar jag inte regn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0