Då var det Kristi Himmelsfärd

God morgon bloggen och läsare! Idag är det äntligen torsdag. Det skall man egentligen inte bli glad för men det är ju långhelg.
Kristi Himmelsfärd idag! Först så skall jag städa, sedan blir det frukost antar jag. Inget annat som jag skall göra idag vad jag vet nu i alla fall. Det är soligt ute så jag hoppas verkligen att solen kommer att vara framme dessa dagar, då man är ledig. Vad skall ni själva göra idag då? Skriver mer senare! Loove!
Fortsätt gärna läs och kommentera massor, hehe!

Tumblr_lm5d2cyzww1qcci1fo1_500_large

Romantiska scener ur Disney filmerna! Vilken är bäst egentligen? Rösta på vem du tycker är bäst, hehe;)
Själv tycker jag att alla är bra eftersom de är bra på sina sätt!


Kommentarer
Postat av: ida

Svar: tack! Fin blogg förresten:)

2011-06-02 @ 09:14:09
URL: http://idaaaaaw.blogg.se/
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej vad roligt :) Jag ska faktiskt åka till Turkiet med min pojkvän och två kompisar :) Annars blir det nog en del vattenskoteråkande, sol och bad. Läääängtar så himla mycket till semestern nu! Gör inte du?

2011-06-02 @ 11:18:10
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0