Cykelrallyt! Vi kom tvåa=)

Tjenare alla! Kom hem för en lång stund sedan från cykelrallyt som vi hade i skolan! Vi kom på andra plats av fem platser så jag tycker att vår klass klarade sig ganska bra faktiskt. Vi cyklade klassvis och följde en karta som ledde oss till olika stationer där lärarna var och delade ut uppgifter till oss. Man skulle bland annat rita, gå en runda med en sked i munnen med en potatis på, samtidigt som man skulle fjäska så mhycket som möjligt! Haha! En i vår klass hade kokat kaffe och bakat kakor, medan jag hade skrivit fina saker på papper och plockat blommor! Ganska nöjd ändå! Har svarat på vissa kommentarer som jag fått, älskar er!
Och har även ätit god mat som jag värmde snabbt i mikrovågsugnen, haha!
Nu väntar man på att pappa skall komma hem så vi kan laga mat tillsammans!  
Skriver mer senare! Loove ya!:) Läs och kommentera era söton! Haha!

Tumblr_lmrh1nfpeb1qgx7s3o1_500_large

Hittade denna bilden på weheartit! Någon som kanske vill åka dit med mig ikväll? Eller kanske imorgon? Haha!


Kommentarer
Postat av: andrea

Haha skitbra att vi inte höll kartan ;D då hade vi kommit sist....

+ jag hade bakat cookies ju!!

2011-06-14 @ 18:32:30
URL: http://deija.blogg.se/
Postat av: johanna

flytta dit? jatack! haha :D

2011-06-19 @ 17:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0