Vad det regnar! Helt blöt efter jobbet...

Godkväll på er alla! Idag har man jobbat som vanligt och jag måste bara säga att vi inte haft tur med vädret.
Gick ute i stan innan och försökte hjälpa turister! Vi fann några och de fann oss som tur var. Mycket tyska har man pratat idag! Sedan satt vi och väntade i en kvart på att färjorna skulle komma med turister och då regnade det väldigt mycket. Tillslut kom bussen med turisterna från båten. Det värsta var att det fanns två stycken som bodde i staden och som hade varit i Tyskland på besök… Vad störigt! Men man skall ju inte klaga, haha!

Vi åkte till turistbyrån och skrattade ihjäl oss av olika saker där. Satt och tittade på ett bra tv-program medan vi jobbade med lite papper. Lyxigt jobb eller? Lunchade med syrran på hennes jobb också.
Hunnit med ganska mycket, och nu sitter jag helt blöt av regnet som bara öser ner och funderar på om jag skall bytta om till den sköna morgonrocken! Tror jag skall det och göra en kopp varm choklad!
Har ni kanske haft det bättre än vad jag haft det? Regnat hos er också? Skriver mer senare ikväll! Jag lovar!
Så kommentera och fortsätt läs gulliga ni!=)

282440_213605745353088_147808915266105_606300_7579972_n_large

Looove ya all readers! ;)


Kommentarer
Postat av: danten89

Älskar trion på bilden =)

Ja här regnar det inte, hoppas det kommer inatt^^



Lugnt ikväll?

2011-07-21 @ 19:19:26
URL: http://animalcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0