Vad tycker ni om Barbiedrogen? :P

Någon som har hört talas om Barbiedrogen? Antar i alla fall det då det skrivs så mycket om den, och många av våra bloggare använder den dagligen. Läkarna har varnat för drogen och den lär göra en brun, kåt och smal. Varför vill man egentligen ta den drogen då?
Jo, för att man skall bli smal, kåt och brun då det är sommar! Men drogen har visat sig vara farlig ifall man skall säga så. Man får fläckar på huden!
Det är ju inte så roligt att gå på stranden med vita och bruna fläckar i ansiktet och på den övriga kroppen, eller? Dessutom är drogen förbjuden i Sverige, och tror den är det i övriga Europa också! Den är däremot bland annat tillåten i Australien, och ändå skriver våra bloggare att de använder just Barbiedrogen som är otillåten och olaglig att använda i vårt land!
Hur dumma får man egentligen bli? Haha! Vad tycker egentligen ni om detta? =) Alltid kul att veta andras åsikter!
Själv tycker jag att man inte skall testa så mycket kring sådant man inte vet så mycket om.

Tänkte att det var lite roligt att skriva lite mer om sådant här, och sedan skall jag nog börja mer med hiss och diss tänkte jag, eller vad tycker ni om det? Det blir säkert bra!=) Kom gärna med tips annars!
Men vill också veta vad ni tycker om drogen?! Finns ju annars brun utan sol då man kan bli brun, och sedan piller för att bli kåt! Ifall man vill bli smal är det väl bara att äta rätt och motionera, gå i diet så blir man det! Bättre det än droger ju, eller har jag kanske fel?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0