Tidningar som skriver fel... ;)

Haha! Tidningar är för roliga… Jag intervjuades i söndags och bilder togs på mig då jag hamnade i tidningen inför vår show i höst!
De skrev att jag skulle medverka i en annan föreställning också vilket jag skall göra, fast inte i julspelet som de skrev. Det vet jag ju inte än. De bara skriver sådant som man inte säger, haha! Och allt det andra som de frågade skrev de dock inte. What is going on?!!
Det löser sig i alla fall, haha! Hoppas jag i alla fall! Hoppas bara nu att inte kyrkan ringer och frågar varför det står som det gör, men då förklarar jag ju bara. Lite roligt att de skriver fel, för då vet man hur kändisar har det i skvallerpressen! Fast oftast hittar de journalister bara på ju. Haha! Väckte förresten min granne för att låna tidningen eller få den av dem, då jag kom hem, var ju ganska spänd på att se vad det stod där.
Men det förstår man väl?!



En av bilderna som är tagna från Trelleborgs Allehandas hemsida! David Zaar funderar över livets stora fråga, att vara eller att inte vara? Så stod det! Musikalmaraton - kultur och nöjen!


Kommentarer
Postat av: Tommy

SV: Tack så mycket ..



Födelsedagen firar jag på jobbet med kollegor till kl 23!

2011-07-15 @ 13:14:58
URL: http://tommytott.blogg.se/
Postat av: Tommy

Sv: Njae, vet inte det ja .. är inte så jätte förtjust i tårta.

2011-07-15 @ 13:19:07
URL: http://tommytott.blogg.se/
Postat av: Anonym

Stämma dem? Haha! Nä, men det e lite jäkligt!

2011-07-16 @ 14:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0