This morning!

God morgon alla! Nu gör jag mig redo inför att sticka iväg till teatern. Fortfarande förstår jag inte varför de sätter reptiden klockan tio på morgonen. Inte för att man sover men man är ju fortfarande nyvaken och trött, haha!
Ser det positivt som många andra där, man slipper nämligen på kvällen! Skönt det i alla fall. Har blandat en flaska med oboy! Gott! Bullarna har jag med mig, så det blir frukost på teatern mellan pauserna precis som igår… Härligt! Sedan blir det middag hemma hos mormor då vi skall äta falsk anka med den goda såsen som hon gör. Love it! Det var längesedan, så det var därför jag önskade den maten. Sedan så blir det fika hos gammelmormor och hos gammelmorfar tror jag. Tackar även för de låttips som jag fått!
Det är bara att fortsätta med det och glöm inte frågestunden!
Ha det nu så bra! Skriver mer senare:) Puss o Kram på er alla!

5921016176_6d5a12a19d_z_large

Bilden är tagen från weheartit! =)


Kommentarer
Postat av: Emma

Sv: Har haft egen häst så sommarjobbar i det stallet där jag hade henne

2011-07-10 @ 21:21:50
URL: http://thedevilschild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0