The Edge of Glory

Hej alla! Har inte gjort så mycket idag så att ni vet. Orkar inte skriva om allting om mitt själva privatliv utan bara om det som jag vill dela med mig av förstås, haha! Har varit och handlat lite och om en stund blir det middag. Soligt och härligt väder ute faktiskt!
Har ni varit ute idag? Känner faktiskt för att vara ute lite senare, men man får se.
Kanske får fråga någon kompis eller något… Vill ni hänga med ut? Haha!
En bra låt för dagen är i alla fall Lady Gagas The Edge of Glory! Tycker den är väldigt bra, och blir nästan lite chockad att det är en låt av Lady Gaga då man tänker sig att hon sällan sjunger sådana låtar, då jag menar lugna låtar! Fast det är ju ändå lite pop i den såklart, annars hade den inte varit så bra! Har ni hört den?
Skriver mer senare! I promise!
Kramar på er alla och hoppas att ni fortsätter läsa och kommentera! =)


Kommentarer
Postat av: william

låten är sååå bra:D

en av mina favoriter av henne:D



SV; oki, eh prova l´oréal Pure Zone;D

den funkar bra:D

tack för tipset:D

ehh runt 300 till 350;D

dudå^^???

2011-07-31 @ 15:25:02
URL: http://cookieboy.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nu är Dagens Blogg hos mig avgjord, kika in och se om just du vann! Om inte, ny chans i samma inlägg! ;)

http://emmyasklof.blogg.se/2011/july/dagens-blogg-3.html

Kram

2011-07-31 @ 15:27:07
Postat av: Mandy

yayy .. kul att du håller på mycket :D Jobbar just nu bara med texten, men hoppas väl på att få till lite samma edge som Gaga in låten ovan :) Det finns väldigt mycket att ta inspiration från vare sig man skriver låtar eller manus - gå in i dig själv och ta fram något som du brinner för sen hjälper det att lyssna på andras grejer, då kan en egen textrad eller melodislinga skapas och du kan utgå ifrån det. svårt att säga ett ämne sådär på rak arm - egna erfarenheter är ofta bra. x

2011-07-31 @ 15:36:04
URL: http://mandybeem.blogg.se/
Postat av: william

SV; jätteskönt med semester:D

haha oki;D skirv intressanta inlägg, kommentera många bloggar om deras inlägg. Då får man många kommentarer & besökare:D

2011-07-31 @ 16:28:36
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0