Sounds like a good day, huh?! ;)

Har inte hunnit uppdatera förrän nu! Haha! Jobbade ju till halv fem och träffade på Felica i stan då jag gick runt och jobbade.
Vad roligt, då vi inte träffats på jätte länge! Sedan slutade man och då träffade jag Thea och Emma på köpcentrumet som vi hade bestämt. Hittade en snygg t-shirt men hade ångest att jag behövde spara pengar till Stockholm så jag köpte aldrig den!
Det roliga är att jag nu har ångest för att jag inte köpte den, så imorgon blir det att lägga undan den tills man har slutat! Blev lite kär i den! Någon som känner igen sig? Var ärliga nu!;)

Gick upp till mormor och hjälpte henne med några saker, alltså vi körde en runda ut i bygderna på landet!
Kom hem för en kvart sedan ungefär och provade en massa kläder för att se vad som var för litet och så vidare, blev att lägga undan en hög med kläder som jag inte kunde ha mer!
Skall bara lugna ner mig och ta det lugnt efter denna varma dag, och sedan skall jag nog läsa lite!
Vad har ni själva gjort idag då och vad händer ikväll? Skriver mer senare så att ni får något mer att läsa! Kramar!

Tumblr_lp06bfv5q11qkdoxmo1_500_large

Förlåt förresten att jag inte hinner uppdatera så mycket just nu, men det är inte konstigt då jag jobbar.
Blir ändå stolt att ni läser och att jag hinner uppdatera omkring tre gånger om dagen!
Släng in en kommentar med så blir jag extra glad än vad jag är, haha! = )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0