Snart blir det Johan Falk!

Godkväll alla! Har jobbat idag och lyckades att publicera ett inlägg då jag hade lunch! Hoppas att ni blev glada för det, haha! Sitter just nu vid datorn och kollar runt på olika saker. Vid halv tio blir det att kolla på Johan Falk såklart, så missa inte det ni! Någon som kanske skall se det? Älskar faktiskt kriminalare!
Skall försöka lägga upp bilderna sedan stranden förra veckan senare ikväll eller imorgon bitti!
Jag skall bli bättre med bloggandet, men det är lite svårt då jag jobbat som jag gjort! Imorgon bitti har jag i alla fall några inlägg på gång som skall publiceras, bland annat om kändisar och sådant! Ha det bra alla! =) Hoppas att ni klarar er utan bloggen ändå, hehe <3
Kramar på er! Fortsätt gärna läs och kommentera!

1272443288_5_mwv4_large


Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

är bilden redigerat? vart hoppar dem?

2011-07-25 @ 21:15:47
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0