Någon bra låt eller blogg? Önskar tips:)

Känner att jag behöver lite fler och nya låtar att lyssna på! Ingen bra låt eller artist som ni känner är värd min uppmärksamhet eller vad man nu skall säga? Lyssnar på alla möjliga. Är dock inte så mycket för opera och rock men allt annat är ganska bra!
Tycker det är roligt att upptäcka nya låtar och artister varje dag! Så snälla kommentera så jag kan lyssna!:)
Och ifall ni har bra bloggar om musik eller liknande, kanske mode, så skriv det också!=)
Vissa kvällar har man ju ingenting att göra så då kan man ta nytta av det här! Ha det superbra denna kväll!



Veronica Maggio som är en bra svensk artist! Har sett henne för något år sedan fast det var innan hennes nya album kom ut, så jag vill gärna se henne igen! Det nya albumet äger ju! =)


Kommentarer
Postat av: johanna

Selena Gomez - Love you like a love song

Sum 41 - Pieces



Två bra låtar som du kanske kan lyssna på

2011-07-09 @ 23:29:46
URL: http://barajagjojjan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0