Lunchar just nu! :)

Har precis ätit lunch och en liten chokladbit som efterrätt, haha! Idag blev det kyckling med potatis, sås och grönsaker! Mycket gott! Värmde det bara i mikron så var det klart. Man får äta massor av frysta saker som man sedan värmer upp, eftersom man inte har så lång lunch. Äter även middag ikväll ju, så det är mest för att man inte skall vara hungrig hela dagen! Känner att här behövs städas hemma, så får se ifall jag orkar det ikväll med. Vad gör ni själva denna sköna dag då? Det är soligt väder och helt underbart!
Skall ut och jobba om en liten stund, så hoppas att ni fortsätter läsa bloggen nu då jag publicerat ett inlägg för att hålla den uppdaterad. Hatar ju när bloggare inte uppdaterar sina bloggar, vilket ni säkert också gör! Loove ya! Lägg in en kommentar också, så blir jag glad ;)



Detta åt jag förresten igår! Jag är väl bra på att fresta er, eller? Gott var det! :) Cocktail frukt med vaniljglass och för att vara lite mer onyttig så blandade jag i lite kaffegrädde, haha! Äter inte sådant varje dag så ni vet! ;)


Kommentarer
Postat av: Guevacci - Blog of Awesomeness!

Ny dagens upp är uppe nu. Tack för att du medverkade igår, du är awesome!

2011-07-26 @ 13:54:20
URL: http://guevacci.se
Postat av: danten89

Jag har gillat din facebooksida =P

2011-07-26 @ 15:02:59
URL: http://animalcity.blogg.se/
Postat av: emmis ♥

Fin blogg .

allt bra ? :)

2011-07-26 @ 22:05:25
URL: http://emmsjohanssoniis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0