Jag klippte mig i Turkiet ju! Am I going wild? ;)

Då jag var på semester i Turkiet så klippte jag mig även. Jag rakade båda mina sidor, höger och vänstra sidan av huvudet.
Sedan så gjorde jag ett mönster på den vänstra sidan och klippte och kortade håret där uppe som luggen och det! Blev riktigt nöjd med det och är stolt att jag vågade klippa mig i ett annat land där de inte kunde så mycket engelska och att prova på någonting nytt i håret! David is going wild eller? Haha! Så vad tycker ni om det då? :) En flygvärdinna älskade också det och sade att det var som ett konstverk!



Ursäkta hållningen och allting! Visste inte hur jag skulle stå, haha!:) Kolla bara på håret!



Fortsätt gärna läs och kommentera! Kramar på er alla! =)


Kommentarer
Postat av: Britt-Louise

Jag gillar din nya frisyr. Klippningen riktigt fin.

Mönstret kanon!!!

2011-07-04 @ 10:39:30
Postat av: Britt-Louise

Och, håller med flygvärdinnan att det är ett konstverk. Mönster-rakningen i ditt hår alltså :)

Så vad händer när det växer ut?

2011-07-04 @ 10:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0